סרטן שד לגבר
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה חודשים מספר יש לי נפיחות בשד השמאלי.(עלי לציין כי אני נבוך אפילו מלקרוא לזה שד. האם יש שם אחר לזה אצל גברים?) יש כאב בלחיצה על הפטמה אך הנפיחות עצמה אינה כואבת. טרם הלכתי לבדיקה מפחד מסרטן. אשמח לשמוע על האופציות שזה לא סרטן. :-(
לקריאה נוספת והעמקה
שמעון שלום.נפיחות בשד אצל גבר לא מצביעה על סרטן שד. בד"כ מדובר על גניקומסטיה,רקמה שפירה,דלקות וכו'. יחד עם זאת צריך לשלול גם ממאירות עליך לגשת ולהבדק ע"י כירורג שד ואף לבצע אולטרסאונד של השד. סרטן שד אצל גבר מהווה 1% מכלל המאובחנות עם סרטן השד. האבחנה הטיפול וסיכוי ההבראה דומים ב 2 המינים.