תוצאות מיפוי
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כחודשיים עברתי ניתוח לכריתת בלוטת התריס +מספר בלוטןת לימפה בצוואר עקב גידול פפלרי .בהמשך עברתי טיפול ביוד 150 mci +תרוגן ולאחר מכן מיפוי כל הגוף .בסיכום תשובת המיפוי כתוב קליטות מוקדיות בצוואר-קרוב לוודאי שארית רקמות תריס .פרט לכך מיפוי הגוף כולו ביוד תקין . מה זה אומר ? תודה מראש
שלום רב סביר להניח שאין כל סיבה לדאגה. לעיתים קרובות לאחר ניתוח נשארת שארית של רקמה בריאה ואין בכך כל סכנה. הטיפול ביוד משמיד את שאריות הרקמה האלו. בברכה עידו