סרטן השד, בדיקות שתן.
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. מטופלת בטקסול והרצפטין טיפול אחרון לפני כמעט שבוע. תמיד אחרי טיפול צריבה חזקה בשתן ולעיתים דלקת קלה. קיבלתי שוב תוצאות: ללא ליקוציטים 50 ניאוטריציטים,150 סוכר, תרבית מעורבת. האם יש סיבה לדאגה או שאלה הן תופעות לוואי חוזרות של הטיפול? תודה על מענה
שלום, קשה להבין אם מדובר בתופעה מדאיגה. ייתכן שיש זיהום אך צמיחה מעורבת מעידה על נטילה לא נכונה (יש חיידקים רבים על העור וחלקם כנראה נכנסו לדגימה). במידה ועדיין נמשכים התסמינים מומלץ על נטילה חוזרת. זו לא תופעה נפוצה של התרופות אך כן מעלות שכיחות לזיהומים. רפואה שלמה