בהמשך לשאלה רופא המשפחה
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלה רופא המשפחה אמר לי שאולי כדאי לעשות אונקוטייפ על הביופסיה ואם יצא ציון גבוה יש סיכון שהמחלה תברח ואם יצא ציון נמוך אז החשש נמוך .האם הוא צודק.האם אונקוטייפ יכול לנבא תגובה לטיפול הורמונלי
אונקוטייפ מנבא את הצורך בתוספת של טיפול כימותרפי לטיפוח ההורמונלי. יש להתייעץ עם האונקולוג המטפל. כיוון שהמחלה ערבה את העור ולא היתה נתיחה בפרזנטציה הראשונית, איני רואה תועלת באונקוטייפ כעת. חסרים פרטים קלינים, ממליצה להתייעץ עם אונקולוג מטפל