סרטן שד מסוג ILC ואונקוטייפ
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור האם ציון אונקוטייפ של 28 מנבא רק חזרת מחלה או גם רווח מטיפול כימותרפי בסרטן שד מסוג ILC .האם זה נכון שבניגוד ל IDC ,ב ILC זה לא כל כך בטוח תודה רבה
שלום אכן אונקוטייפ פחות מנבא בilc. עם זאת במחקרים הוכללו גם נשים עם ilc אך מדובר בגידול שפחות מגיב לכימותרפיה. הערך המספרי באונקוטייפ עוזר לקבל החלטה קלינית לגבי התועלת מטיפול כימי שתלויה בנתונים נוספים כמו גיל המטופלת, סטאטוס הוסת, גודל הגידול ומעורבות בלוטות. בהצלחה