שאלה בקשר ל PET CT
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור יש לי שאלה בקשר ל PET CT באופן כללי אני חולה ב DLBCL עשיתי PET CT ושם נכתב גוש שרידי במיצר 2.4 SUV MAX .כאשר ריכוז החומר ב BLOOD POOL עד SUV MAX 1.5 וקליטה בכבד התקין עד 2.2 ולכן זה Deauville score 4 שזה אומר צורך בטיפול נוסף .אם ה Deauville score היה 2.1 זה היה Deauville score של 3 ולא היה צריך טיפול נוסף .בסוף הבדיקה נכתב שיש להקפיד על צום של 5 שעות בבדיקות הבאות . מה המשמעות של קליטה ב BLOOD POOL עד 1.5 .האם אם היתי צמה 5 שעות יש סיכוי שזה היה Deauville score 3.על מה משפיע היעדר הצום בבדיקת ה PET CT ,האם הוא יכול להשפיע על ה SUV MAX בכבד או על SUV MAX ב BLOOD POOL או על SUV MAX בגוש הגידולי תודה רבה אפרת
שלום אפרת מציעה שתגשי להמטואונקולוג שמטפל בך. יש צורך להשוות את הבדיקה לבדיקה הקודמת על מנת לקבל החלטה לגבי קליטה שאריתית.