ציפורן והמטומה כתוצאה מטריקת דלת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בן31 בריא בד"כ. נטרק לי הדלת לפי שבועיים וחצי על אצבע בכף היד דלת. קיימת המטומה בציפורן על יותר מחצי האצבע. אין לי כרגע כאב, אבל הבנתי שכנראה הציפורן תנשור. ברשותך שני שאלות: 1. האם נדרש טיפול רפואי - ראיתי שצריך לנקב את הציפורן לנקז דם (קרוש)? 2. תוך כמה זמן בערך תנשור הציפורן ותוך כמה זמן תצמח ציפורן חדשה . תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לא ניתן לצפות מתי תנשור הציפורן. במידה ומלווה בכאבים ואינה נושרת ממליצה לפנות לכירורג להסרת הציפורן. בהצלחה!