גירוי ואדמומיות הצידי האף

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

06/12/2015 | 16:04 | מאת: חנה

שלום כחודש הופיע לי גירוי ואדמומיות בצידי האף מלווים ביובש העור מרגיש מתוח.ניסיתי למרוח שמן זית לא נראה שיפור

לקריאה נוספת והעמקה
07/12/2015 | 11:49 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, ממליצה על קרם החלמה לעור מגורה בשם ציקלפט או ציקלפלסט. בהצלחה!

07/12/2015 | 17:07 | מאת: אור

יש לך בעיה שנקראת סבוריאה והטיפול שהוצע לך לא יביא לשיפור. אין תחליף בעולם לקרם סבורם לסבוריאה את לא ידעת (-: תחפשי בגוגל - קרם סבורם ותגיע לאתר. שמור לך במועדפים.

07/12/2015 | 18:24 | מאת: נטלי

שלום מיכל, אשמח לעזרתך, אני מטופלת בשיבא זה מספר שנים בגלל קוליטיס, כשהיתי קטנה היה לי שנים אטופיק בעור.. לאחרונה התחלתי לקחת יומירה מה שכנראה גרם לגירודים מסוים.. יש לציין כי גם לפני מספר שנים עשיתי בדיקת מחטים ובה היה נראה שאני ילדה מאד אלרגית.. לאחר היעצות מול רופאת משפחה והפרופ המטפל שלי נאמר לי לקחת פרטניזון.. היתי על זילרגי אך גם הוא כנראה כבר לא עובד עלי.. האם יש משפחה מסוימת שאת חושבת שאני יכולה למרוח? אני לא חושבת שזה תופעת לוואי כי היה לי גם לפני רק הרבה הרבה פחות והיה מופיע בעיקר בעינים ובנזלת עכשו זה בגירודים ביידים בבטן ובפנים.. מקווה שהיתי ברורה תודה

08/12/2015 | 03:51 | מאת: שיר

אל תמרחי לעולם משחה סטרואידית. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר ושם יש לך פתרונות לאטופיק ברמה חלומית. שיר

08/12/2015 | 16:55 | מאת: גיל

תחפשי בגוגל - קרם סבורם קרם צמחי ב 3 סוגים , הדבר הכי טוב בעולם לסבוריאה. תגיעי לאתר מחלות עור עולמי. לשמור במועדפים

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה