גירוי ואדמומיות הצידי האף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כחודש הופיע לי גירוי ואדמומיות בצידי האף מלווים ביובש העור מרגיש מתוח.ניסיתי למרוח שמן זית לא נראה שיפור
שלום, ממליצה על קרם החלמה לעור מגורה בשם ציקלפט או ציקלפלסט. בהצלחה!
יש לך בעיה שנקראת סבוריאה והטיפול שהוצע לך לא יביא לשיפור. אין תחליף בעולם לקרם סבורם לסבוריאה את לא ידעת (-: תחפשי בגוגל - קרם סבורם ותגיע לאתר. שמור לך במועדפים.
שלום מיכל, אשמח לעזרתך, אני מטופלת בשיבא זה מספר שנים בגלל קוליטיס, כשהיתי קטנה היה לי שנים אטופיק בעור.. לאחרונה התחלתי לקחת יומירה מה שכנראה גרם לגירודים מסוים.. יש לציין כי גם לפני מספר שנים עשיתי בדיקת מחטים ובה היה נראה שאני ילדה מאד אלרגית.. לאחר היעצות מול רופאת משפחה והפרופ המטפל שלי נאמר לי לקחת פרטניזון.. היתי על זילרגי אך גם הוא כנראה כבר לא עובד עלי.. האם יש משפחה מסוימת שאת חושבת שאני יכולה למרוח? אני לא חושבת שזה תופעת לוואי כי היה לי גם לפני רק הרבה הרבה פחות והיה מופיע בעיקר בעינים ובנזלת עכשו זה בגירודים ביידים בבטן ובפנים.. מקווה שהיתי ברורה תודה
אל תמרחי לעולם משחה סטרואידית. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר ושם יש לך פתרונות לאטופיק ברמה חלומית. שיר
תחפשי בגוגל - קרם סבורם קרם צמחי ב 3 סוגים , הדבר הכי טוב בעולם לסבוריאה. תגיעי לאתר מחלות עור עולמי. לשמור במועדפים