בירור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בן 36, סובל מעור פנים שומני ורגיש הנוטה לפצעוני אקנה (הפצעונים מעת לעת). בנוסף, לאחר גילוח עם סכין, עור הפנים והצוואר מגורה יותר ואדמומי. אני משתדל להתגלח 1-2 בשבוע. כאשר אני עם זקן יותר מידי זמן, מתחיל גרד עז באזור הצוואר. שאלתי היא, עפ"י המצב הנ"ל, האם מומלץ להתגלח עם סכין ידנית (שפועלת ברטט) או מכונה חשמלית? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה על שימוש בסכין ידני והחלפתו כל גילוח. הגילוח גורם לגירוי של זקיקי השיער ולעיתים מלווה בדלקת. ממליצה על סבון פוליקולי של דר עור ובמידת הצורך אנטיביוטיקה מקומית. בהצלחה!