צלקת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח מוז באף לפני כ - 3 חודשים ואומנם הפצע סגור אך האיזור אדום וממש לא נראה טוב. אני עושה שימוש בקלוקוט ובלילה יריעות סיליקון אך זה עדיין אדום. כמה זמן לוקח לזה להיסתדר - האם הטיפול הנל אכן יכול לסדר את העור או שחייבים טיפול לייזר או משהו כזה? בנוסף האם מומלץ אחרי מריחת קלוקוט לשים פלסטר על האיזור גם כדי להגן עליו וגם שיהווה מעט לחץ כדי למנוע צלקת בולטת (כמו מה שעושה יריעת הסיליקון שלא ממש אפשרי לשים אותה במשך היום) או שזו טעות וזה רק מאט את ההחלמה?
שלום, ממליצה לפנות למרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב לפגישת יעוץ טלפון 6972424 הטיפול המועדף הוא בלייזר לשיפור גוון הצלקת והשטחתה. רצוי לשים את מדבקת הסילקון כל היום למעט במקלחת. אין צורך בפלסטר במידה ואת משתמשת בג'ל. בהצלחה!