נימים מעל העין בעור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 20 יש לי עור בהיר ודק , כשקמתי היום בבוקר מעל העיניים (בשתיהן) נהיו נקודות אדומות בעין אחת ( נקודה 1) ובשניה 3 נקודות , התפוצצות נימים , זה לא גדול זה ממש קטן כ-1 ממ , זה בחיים לא קרה לי ועוד בשני העיניים ישר , מה הסיבה ? ובאינטרנט רשום שזה לא יעבור לבד וצריך לטפל בזה, זה באמת לא יעבור ? אני רוצה ממש שזה יעבור לבד , מתי זה יעבור ? זה ממש מפחיד אם לא יעבור הנימים הקטנים שהתפוצצו:(
שלום, מדובר בכתמים אדומים, המופיעים בקבוצות, לרוב באזור העיניים. כתמים אלו נקראים פטכיות ונעלמים תוך ימים ספורים ללא סכנה. במידה ולא חולף ומדובר בבעיה אסתטית ניתן לטפל בלייזר וסקולרי מסוג PDL בהצלחה!