נדבקתי בפטריות מחתול

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

02/08/2015 | 12:52 | מאת: עלמה

שלום, נדבקתי בפטריות מהחתול שלי. יש לי פטריות בעור על היד ועל הגב. האם הידרואגיסטן קרם יעיל לטיפול בזה? האם פוליקוטן יעיל גם הוא?

לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2015 | 17:47 | מאת: ששש

תחפשי בגוגל בדחיפות : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור יש משחה שמחסלת פטריות ויש באתר שתגיעי אליו תמונות המחשה. המקרה שלך דחוף כי אידרואגיסטן זה בדיחה ביחס לפטרות האלה. לפני שתזדקקי לכדורים עם פגיעה בכבד. רוצי מהר גברת נכבדה.

03/08/2015 | 12:01 | מאת: ד"ר מיכל מידן

ממליצה לפנות לרופא עור. לעיתים יש צורך בטיפול בכדורים. הידרואגיסטן ופוליקוטן מכילים קלוטירמזול (מרכיב אנטי פטרייתי) שעשוי לעזור.פוליקוטן מכיל גם אנטיביוטיקה בשם נאומיצין. במקרה של פטרת מחתול אין צורך במרכיב זה.

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה