נדבקתי בפטריות מחתול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נדבקתי בפטריות מהחתול שלי. יש לי פטריות בעור על היד ועל הגב. האם הידרואגיסטן קרם יעיל לטיפול בזה? האם פוליקוטן יעיל גם הוא?
תחפשי בגוגל בדחיפות : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור יש משחה שמחסלת פטריות ויש באתר שתגיעי אליו תמונות המחשה. המקרה שלך דחוף כי אידרואגיסטן זה בדיחה ביחס לפטרות האלה. לפני שתזדקקי לכדורים עם פגיעה בכבד. רוצי מהר גברת נכבדה.
ממליצה לפנות לרופא עור. לעיתים יש צורך בטיפול בכדורים. הידרואגיסטן ופוליקוטן מכילים קלוטירמזול (מרכיב אנטי פטרייתי) שעשוי לעזור.פוליקוטן מכיל גם אנטיביוטיקה בשם נאומיצין. במקרה של פטרת מחתול אין צורך במרכיב זה.