כתם לבן
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי שתי שאלות: 1.קצת מעל הברך יש לי עיגול לבן. סימטרי אני זוכרת אותו כבר שנים. נראה כמו העור אבל חסר צבע. מה זה? 2. לביתי בת ה14.5. ייש נקודת חן חומה או לית ולא סמטרי,. לדעתי. הלכתי לרופא שפטר אותי בזה שהנקודה.היא חומה ולא חום כהה או שחורה ולכן אין לי מה לדאוג. האם זה הקיטריון והאם באמת אין לי מה לדאוג? 2
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, 1. כתם לבן עשוי להיות ביטוי של ויטילגו, לאחר דלקת או טראומה, מחשיפה לשמש ועוד. חשוב לפנות לרופא עור לאבחון. 2.באשר לשומה של בתך במידה ואינך רגועה ממליצה לפנות לחוות דעת נוספת.