הסרת נגע באף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, עברתי ניתוח להסרת נגע באף לפני כשנתיים וחצי. התפתחה צלקת מכוערת ולבנה ושקועה קלות ברדיוס של כ -0.75 סנטימטר. האם יש משחה שניתן להמליץ עליה שתפחית את הצבע הלבן או תמלא את החור שנוצר? דני
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לא ניתן לההעלים את הצלקת, אך ניתן לשפר את מראה הצלקת על ידי טיפול בלייזר. הטיפול בלייזר מעודד יצירה של קולגן חדש כך שהצלקת נראית פחות עמוקה. ניתן לפנות לפגישת יעוץ במרכז המשולב לאסתטיקה טלפון 6972424 בהצלחה!
ומה לגבי הצבע הלבן? האם יש אפשרות להתאים לצבע המקורי של העור?