נקודת חן חריגה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 31,יש לי נקודת חן גדולה יחסית על השכם, צצה לה לפני כ4שנים, שני רופאי עור אמרו שהיא תקינה( לא בדקו עם מיקרוסקופ אלא רק הסתכלו רגיל) לאחרונה שמתי לב שהשתנתה , יש לה צורת פרפר עם גבול לא ברור בין החלקים, ובשבועיים האחרונים שמתי לב שהשתנתה ונהיה בה מעין נקודה/חור שחור קטן, לפני שבועיים היו שתי נקודות אדומות שנעלמו. ובעבר התקפלה מעט, האם יש סיבה לדאגה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, איני יכולה לענות על סמך התיאור, יש צורך בבדיקה. במידה ואת חוששת ממליצה לקבל חוות דעת נוספת. ממליצה על בדיקה קלינית ודרמוסקופית.