עזרה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום..לפני חודש היה לי לילה שלם של הקאות שלאחר מכן הופיעו לי מתחת לעיניים ובלחיים מלא נקודות אדומות שלאחר בירור הסתבר לי שזה כלי דם שהתפוצצו בעקבות המאמץ בהקאות..הדבר עבר לי בערך לאחר שבוע וחצי..היום בכיתי המון ועכשיו אני רואה בצד אחד מתחת לעין כמה נקודות אדומות בדיוק כמו הנקודות שהיו לי לפני רק בכמות ממש קטנה..האם זה יכול להיות קשור לבכי והאם סביר להניח שזה יעבור כמו מה שהיה לי קודם או שזה משהו שיכול להישאר?
תופעה עורית זו הינה משנית להקאות מרובות. מדובר בכתמים אדומים, המופיעים בקבוצות, לרוב באזור העיניים. כתמים אלו נקראים פטכיות ונעלמים תוך ימים ספורים ללא סכנה. עלולה להופיע גם לאחר בכי. בהצלחה!
תופעה עורית זו הינה משנית להקאות מרובות. מדובר בכתמים אדומים, המופיעים בקבוצות, לרוב באזור העיניים. כתמים אלו נקראים פטכיות ונעלמים תוך ימים ספורים ללא סכנה. עלולה להופיע גם לאחר בכי. בהצלחה!