כוויה דרגה 2
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר מידן שלום רב, לפני כמעט חצי שנה נכוויתי ברגלי ממים רותחים וטופלתי ע"י כמה רופאים פלסטיקאים (בהתחלה במיון ואח"כ בקופה). האחרונה אמרה שישאר סימן ואין מה לעשות עם זה (למרות שבמיון אמרו שמדובר בכוויה שטחית). חצי שנה אחרי יש פיגמנטציה באיזור, לא משהו מטורף אבל בהחלט רואים (חלק חום בהיר וחלק ורדרד לבן בהיר), האם יש משהו שבכל זאת אפשר לעשות בנידון?
לקריאה נוספת והעמקה
זוהי פיגמנטציה לאחר דלקת. עם הזמן תשתפר.ניתן לנסות תכשירי הבהרה הדורשים מרשם, אך בפיגמנטציה מסוג זה השיפור אינו משמעותי. בהצלחה!