אדמומיות על הלחי שלא חולפת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודשיים הופיע כתם אדמומי על הלחי שלי. הייתי אצל מספר רופאי עור - חלק איבחנו אותו כהיפר פיגמנטציה, חלק כרוזיצאה. ניתנו לי אפלומיצין/הלוקום/משחת הבהרה. הרופא האחרון שביקרתי אצלו אמר שסביר להניח שלייזר לא יעזור ושמוטב להניח לזה ואולי יעבור מעצמו. אני חסרת אונים.זה מאוד בולט ומפריע לי ברמה האסטטית.מה ניתן לעשות??
לא ניתן לעשות כלום לרוזיצאה וכל נסיון כן לעשות יעלה לך ביוקר כי לאחר מכן לא תוכלי לתקן את הנזק. הסבל מובן אבל עדיף מאשר נזק חמור בשעה שמנסים לתקן . למרוח אלוקום סטרואידים על רוזיצאה זה פשע .
מהיכן הידע, דנה? תודה על המענה, אבל אני מעדיפה לקבל תשובה של רופא.
שלום, יש הבדל בין היפרפיגמנטציה לרוזציאה. ישנם מגוון טיפולים אסתטיים לבעיות אלו, ניתן לפנות למרכז המשולב לאסתטיקה לאבחון של הבעיה והתאמת טיפול. בהצלחה!