עקיצות נעלמות לאחר כמה שעות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמתי לב אצלי לתופעה בזמן האחרון שקרתה לי פעמיים (בהפרש זמן יחסית גדול של לפחות כמה שבועות). בכל מקרה מה שקרה זה שלפתע משום מקום מתחילים לי גירודים ברגליים והגירודים ממש חזקים (פעם ראשונה שזה קרה לי הרגשתי כאילו הרגליים שלי בוערות זה היה הגירוד הכי חזק שהיה לי אי פעם פשוט הורדתי את המכנסיים והתחלתי לגרד בטירוף עד שזה נרגע) , כשאני מרים את המכנסיים לראות מה זה אני רואה עקיצות מרובות שקרובות אחת לשנייה, בהתחלה חשבתי שזה פשפש או פרעוש אבל מה שמוזר זה שהעקיצות נעלמות לאחר כמה שעות והגירודים נפסקים אחרי הפעם הראשונה ועד כמה שאני יודע זה לא מתאים לסימפטומים של פרעוש או פשפש. ניסיתי למצוא מידע באינטרנט ולא הצלחתי אשמח אם תוכלו לאבחן לי את הבעיה הזאת... תודה מראש!
שלום, ישנה תגובה הנקראת PAPULAR URTICARIA משנית לעקיצות, בעיקר באביב ובחודשי הקיץ. זוהי תגובה אלרגית, אינה מסוכנת,בעיקר אצל ילדים, אך גם אצל מבוגרים. בנוסף, ישנן פריחות רבות הנראות כעקיצות, אולם נגרמות מסיבות אחרות וכן דורשות ברור רופא עור. בהצלחה!
תחפש באינטרנט הטיפול האלטרנטבי במחלות עור