נשירת שיער
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחצי שנה סבלתי מנשירת שיער והתברר אז כי מדובר בחסרים של ברזל לקחתי פולקס ל 90 ימים ואכן השיער חזר להיות בריא וחזק. בימים האחרונים השיער שלי נושר בעוצמה רבה יותר ( כ 35 שערות מוצא מדי בוקר על הכרית) והנשירה במפרצים ובמרכז הראש אך רופאת העור מתעקשת שלא מדובר ב אלופציה אנדרוגנית אלא בחסרים (ואכן גם הפעם יש כאלה) אך בפעם קודמת החסרים היו גדולים יותר ולא הייתה לי נשירה כה עוצמתית, היא רשמה לי מינקוסי ומולטי ויטמין וסירבה לרשום בשלב זה פרופסיה. האם יש מקום לחוות דעת נוספת או התנהלות זו בסדר? אין לי שום בעיה להשלים את חסרי הברזל אבל בזמן הזה הנשירה תמשיך (בהנחה שמדובר ב אלופציה אנדרוגנית) ואז המצב יהיה קשה יותר לתיקון. מה דעתך על העניין?, תודה מראש!
שלום במידה ואינך שלם עם חוות הדעת הרפואית שקיבלת, ממליצה לקבל חוות דעת נוספת. בהצלחה!