שאלה לגבי כתם לידה וטיפול בהסרת שיער בלייזר
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור מיכל. יש לי כתם לידה באיזור החזה קצת מעל, שנולדתי איתו, יחסית גדול מאוד כהה בהשוואה לצבע גוף(חום כהה) השאלה שלי היא האם במהלך טיפול במכשיר הסרת שיער בלייזר, יש אפשרות ליצור נזק כלשהו? ואם כן מה הנזק? כאשר היא עוברת עם המכשיר של הלייזר יש כאב יותר חד מאשר בשאר הגוף.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, במקומות המטפלים בהסרת שיער, אמורים להכיר את הנחיות הבטיחות בלייזר בו משתמשים. באופן כללי, מומלץ לכסות את כתם הלידה בעת הטיפול בלייזר להסרת שיער. בהצלחה!