אקנה הורמונלי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אני בת 33 סובלת מזה שנים מאקנה . לאחר שתי סדרות של רואקוטן בגיל צעיר יותר - 17 ו-22 . אני אחרי 2 לידות שאת האחרונה עברתי לפני כשלוש שנים ולאחרונה אני סובלת מהתפרצויות הורמונליות של פצעונים . לאחר בדיקה מול קוסמטיקאית נאמר לי כי מדובר באקנה הורמונלי ועליי להתייעץ עם רופא נשים. אני לא לוקחת גלולות בהמלצת נירולוגית מחשש לקרישי דם. מה לדעתך הטיפול המומלץ ?
שלום, ממליצה להשלים ברור הורמונלי ביום השני לווסת כולל: LH, FSH DHTA, PROLACTIN וסונר גניקולוגי. חשוב לדעת אם הינך סובלת משיעור יתר, מחזור סדיר או השמנת יתר. לא די באבחון של קוסמטיקאית. לגבי טיפול,ניתן לשלב טיפול בפילינג שנעשה על ידי רופא עור יחד עם טיפול תרופתי. במידה וישנה בעיה הורמונלית חשוב לטפל בבעיה הראשונית. בכל מקרה, ממליצה לפנות לרופא עור במקביל. בהצלחה!