שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבוע הופיעה פריחה במוקד אחד בחזה. פניתי לרופא וקיבלתי כדורים לשבעה ימים. בינתיים פרצו עוד שני מוקדים קטנים ולא יותר. היום אני מסיים הטיפול התרופתי. שאלתי היא : האם אני יכול לבוא במגע עם נכדי בן השנה וחצי והאם לא מסוכן להתקרב לכלתי , שהיא בהריון בחודש תשיעי? בתודה מראש.
שלום, במקרה וכלתך לא חלתה באבעבועות רוח היא עלולה להידבק במגע ישיר עם השלפוחיות (באבעבועות ולא בשלבקת). בשלב שאין שלפוחיות ויש גלד לא ניתן להידבק. אבעבועות רוח בהריון עשוי להיות מסוכן עבור העובר. ציינת שהופיע גל חדש של נגעים, לכן אני ממליצה לך להמתין לשלב שיופיע גלד, לפחות שבועיים. בהצלחה!