שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדוקטור שלום, אובחן אצל אמי שלבקת חוגרת. פצעים אדומים עם שלפוחיות. היא קיבלה כדורים. קשה לה מאוד בהליכה ונעזרת בהליכון. האם שלבקת חוגרת גורמת לקושי בהליכה? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, סיבוך שכיח של שלבקת חוגרת הוא נוירופתיה שמופיעה ב20%10% מהחולים, ושכיחות זאת עולה עם הגיל. נוירופתיה פוסט הרפטית הינה כאב, בעל אופי של שריפה במקום הפריחה. הכאב לעיתים מופיע הצורה התקפית ועיתים קבוע. סיבוכים נוירולגים נוספים הם ורטיגו, עצירות, בעיות מוטוריות מקומיות ועוד.. בהחלט יתכן כי ישנה פגיעה מוטורית אצל אמך ולכן ממליצה לפנות לנוירולוג. בהצלחה!