אפטיגו אצל תינוקת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. בתי בת 8 חודשים. באוגוסט יצאו לה בפעם הראשונה פצעי אמפטיגו ברגליים ובידיים. טופלה בבקטרובן שלא עזר אז נתנו צפוויט. עבר. מאז חזר לה שוב.קיבלה שוב צפוויט ועבר. עכשיו בפעם השלישית מס פצעים ברגל בלבד. מה עושים?
שלום, אימפטיגו הוא זיהום שכיח אצל ילדים. מדובר בזיהום שטחי הנגרם על ידי חיידקים הנמצאים על העור, כגון סטפילוקוקוס אראוס או סטרפטוקוקוס פיוג'נס. במקרים קלים, די בטיפול מקומי אנטיביוטי כגון משחת מופירוצין, הקפדה על היגיינה, החלפת מגבות כל מקלחת ושימוש בסבון אנטי ספטי כגון דרמקס. במידה וישנם נגעים רבים ניתן לטפל אנטיביוטיקה דרך הפה. בהצלחה!