מיואשת מאקנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בת 22 ויש לי אקנה בעיקר במצח כמו "חררה" וקצת בלחיים גדולים כאלה.. ככה היה לי גם בתיכון רק בלי הגדולים האלה בלחיים אח"כ בצבא היו לי שני התקפים ממש חמורים של אקנה בלחיים בעיקר, יש לי שלוש שאלות, קודם כל האם זה אמור באיזשהו גיל להיפסק? דבר שני על איזה חומר היית ממליץ לי? עם מרשם או בלי? תודה רבה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
למיואשת שלום טפול דורש בדיקה לצורך אבחון. איני חושב שהיאוש מוצדק. גם אשה בוגרת (ולא רק מתבגרת) יכולה להשיג שפור דרמטי עד העלמות נגעי האקנה. לא ברור לי אם מיצית את כל אפשרויות הטפול. מציע להבדק ע"י רופא עור כדי לבחון אופציות