בצקות וכאבי מפרקי כף יד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מטופלת במינון נמוך מאוד של קיורטן כנגד אקנה.טופלתי מספר חודשים עם הטבה משמעותית מיד עם ההפסקה פרצה האקנה וחזרתי לטיפול כחודשיים במינון של יום כן יום לא וכעת ירדתי למינון של כדור בשבוע . החלו לי כאבים חזקים בחודש האחרון במפרקי כפות הידיים וכן בצקות . במקביל התחלתי לקבל משחה בחודש האחרון (אז התחילו הכאבים )נגד פיגמנטציה גליקמן .האם יש קשר בין הסטראוידם שיש במשחת גליקמן לנפיחות המציקה בידיים או שיש קשר לקיורטן . או שעלי לגשת לבדוק סיבות אחרות ? תודה מראש
שלום, נוסחת גליקמן לפיגמנטציה אינה גורמת לבצקות או כאבי מפרקים. חלק מהתופעות לוואי של רואקוטן הם כאבי שרירים , מפרקים ושינויים בעצמות. ממליצה לפנות לרופא עור מטפל למעקב והחלטה לגבי המשך הטיפול. בהצלחה!