ילדה בת 7
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בתי בת שבע, סבלה בילדותה מאסתמה של העור. עם השנים יש הקלה אך עדיין עור יבש מגורה בעונות מעבר שמטופל בסבון מיוחד וקרמים מיוחדים. לאחרונה, התחילו לה כל מיני תופעות מוזרות בעור. במפשעות היו לה כתמים נרחבים אדומים מגורים שטופלו עי אפלומיצין ואכן לאחר הקפדה עברו. מזה כמה ימים יש לה בזרועות , בשקע הפנימי של המרפק, שלפוחיות בודדות, נוזל שקוף, שכאשר הן מתפוצצות הן נהפכות לפצע עם שוליים בולטים שהולך ומתרחב. היום הבחנתי גם בשלפוחית בבית השחי שכבר התפוצצה ומתחילה להתרחב. תור לרופאת העור יש בסוף החודש. מה יכולה להיות המחלה ואיך ניתן להקל עד ההגעה לרופאה ? אודה מאוד לחוות דעת
הי צופנת שלפוחיות אינן חלק מהמהלך הטבעי של דלקת עור אטופית . אני מציע שתפני לרופא הילדים ובמידת הצורך יפנה לבדיקה מידית של רופא עור. תשובה מוסמכת לא תתכן בלי בדיקה