פריחה על העור(די דחוף)
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבן שלי(15) לקח היום בבוקר קונצרטה אחרי שנתיים שבהם לא לקח. בערב(הרבה אחרי שפגה ההשפעה) הוא התלונן שיש לו הרגשה מוזרה ברגל והוא מרגיש עיקצוצים ברגל והיה ניתן לראות שיש לו כתמים אדומים על הרגל. כעבור שעתיים הכתמים גדלו והתחושות שלו התחזקו. האם צריך לקחת אותו לרופא להבדק? עד כמה זה מסוכן? מה יכול להגרם עקב תופעה זו?
ממליצה לפנות לרופא עור. יתכן כי מדובר בתגובה אלרגית לתרופה. ישנן תגובות שונות לתרופות החל מפריחה קלה ועד פריחה מפושטת, לרוב מלווה בגרד. חשוב לבדוק כי הפריחה מערבת את העור בלבד ואין הפרעה סימסטמית. לכן חשוב לפנות לרופא מטפל ולהשלים בדיקות דם כולל תפקודי כבד, כליה, ס"ד, שתן בהצלחה!