RET-AVIT 0.025%
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 41 ורוצה להתחיל לשמר את העור שלי מפני הזדקנות וקמטים. קראתי באינטרנט על הקרם RET-AVIT (רטין A). שאלתי היא, האם למרות שהעור שלי עדיין נראה צעיר יחסית לגילי והקמטים טרם הופיעו באופן מטריד, אני יכולה להתחיל להשתמש בקרם הנ"ל? האם להתחיל את השימוש בקרם זה זה טוב באופן שהוא ישמר את המראה הצעיר ויאט את הזדקנות העור או שעדיף לא להתחיל להשתמש עד שהקמטים יופיעו ויתחילו להראות את אותותיהם? תודה, חן.
לקריאה נוספת והעמקה
ממליצה להתחיל להשתמש. יש צורך במרשם רופא. מתחילים 3 פעמים בשבוע בערב, כמות קטנה בגודל גרגר אפונה ומקפידים על שימוש במקדם הגנה בבוקר.