רפואת עור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , מיזה המון זמן אני בעסקי הפרונקלים - כלומר כול כמה זמן הם צצים לי ומשאירים צלקות בלכתם כאלו שליבם בצבע שחור ומסביב אדום , אני נושקת לגיל 40 ומתה כבר ללבוש חצאית יפה ולצאת לחברה והצלקת לא עוברת { הם באזורי המפסעה ובת השחי} משחות אנטיביותיקות לא עוזרות לצלקת . הבנתי שיש משחות להבהרת העור או פילינג רפואי שמכינים על יד, הרופא עצמו .האם זה יעזור לבעיה שרצה כבר קרוב לעשור . בבקשה עם תוכלי לשלוח לי תשובה .נ.ב. אשמח לקבועה טור ליעוץ רפואי בתשלום
שלום, רושם כי את סובלת ממחלה שנקראת הידראדניטיס סופורטיבה. מחלה זו מערבת את הבלוטות האפוקריניות בבתי השחי והמפשעה. המחלה מתאפיינת בנגעים רגישים, מפרישים שמותירים צלקות לא יפות. ממליצה לפנות לרופא עור. את יכולה לפנות למרפאת כיבים בבית חולים אכילוב או מרפאת הידראדניטיס על ידי הפניה מרופא מטפל וטופס 17.