שימוש במשחת דרמובט קרם בהריון
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 6 להריון, לפני מספר שבועות, בעת שהייתי בהריון אך לא ידעתי עדיין, מרחתי משחת דרמובט קרם על מספר אזורים בגוף במשך יומיים-שלושה. הבנתי שאסור להשתמש במשחה בשליש הראשון של ההריון. האם יכול להיות שגרמתי נזק? מה הסכנות בשימוש לעובר?
בימים שמרח לא גרמת נזק אבל בעיקרון חשוב לדעת ולקרא לבייבי בשמו. דרמובט = מלאך מוות כל מריחה ממושכת שלו תבי את החולה ואת מחלת העור ממנה הוא סובל למצב שהוא גיהינום. עדיף לשתמש במילים אלו ולא לנסות לעדן את התאור האמיתי השייך למשחה הכי מסוכנת שיש ושקורבנותיה רק לא מודעים לכך. הי מכילה ריכוז סטרואידי כה גבוה עד כדי כך שהיא גורמת לבריחת סידן עלייה בלחץ הדם לאחר הספיגה דרך העור. שלא נדבר על הנזק לעור .
שלום, היות ומרחת 3 ימים בלבד, הסיכויים לפגיעה בעובר קלושים מאוד. ממליצה להתיעץ בנוסף עם גניקולוג מטפל.