גירוד מקומי שנמשך שנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 25 ואני סובלת מזה כיותר מ10 שנים מגירוד מקומי ברגל(בשוק). הגירוד הוא נקודתי ביותר ונראה כמו פצע שנפתח ומדמם כל פעם כאשר אני מגרדת. סביב האיזור האיזור יש אודם ואף הצטלקות בשל גירוד של שנים. ביצעתי מעכב והגירוד מתחיל ללא כל סיבה. שללתי אלרגיה למזון כפי שרופאת עור הייתה משוכנעת שזאת הסיבה. האם ישנו משהו שיכול לגרד ככ הרבה שנים ללא הפסקה? מודה מראש על ההתייחסות
שלום, גרד עשוי להיות סימפטום של מחלת עור. בדיקת רופא עור חיונית על מנת לבדוק האם מדובר בסימני גרד בלבד או שישנה פריחה ראשונית המאפיינת מחלת עור. ישנן סיבות רבות לגרד, לא רק אלרגיה ממגע. במידת הצורך ניתן להשלים ביופסיה. לאחר השלמת הברור ניתן לשקול טיפול פוטותרפי מקומי שמסייע פעמים רבות בהקלה בגרד. בהצלחה!