חושש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פעם שאלתי רופא עור על גירוד והוא אמר לי שיש מקרים בהם לא נמצא גורם לגירוד. מה עושים במצב כזה? ממשיכים לחיות עם הגירוד? איך אפשר?
שלום, יש להשלים ברור מלא לגרד אצל רופא עור. הברור כולל ס"ד, תפקודי תריס, ברזל,תפקודי כבד+כליה, צואה לפרזיטים ועוד. במידה והברור תקין,ניתן להקל על הגרד על ידי תכשירים מקומיים שונים, אנטי היסטמיניקה ופוטותרפיה. בהצלחה!
שלום דר. אני מתגלח בסכין של גילט החדשה (עם כל התהליך הנדרש) אך עדיין אני נורא מתקשה לגלח את הצוואר (מתחת לסנטר). גודלים לי שם פצעים אדומים לאחר הגילוח באזור הזה. האם יש לכך פתרון? משחה או משהו? כמו כן, האם יש פתרון לכך שאני לא מצליח לגלח טוב (צמוד) בצוואר כמו בשאר הפנים? תודה רבה!