טיפול בפצעים ושאלה על משחות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה ההבדל בין משחה דרמהגרן B ובין פלאמינל הידרו ? מה מומלץ למרוח על פצעי שיפשוף / כוויות שהחלימו ? קראתי שיש לשמן עם קרם שומני כדי לשמור על העור החדש ולטשטש את הצלקת , האם קיים קרם שיש בו וזלין וויטמין A ? או קרם עם חומצה הילאורונית בריכוז גבוה ? על איזה קרם/ משחה היית ממליצה ? תודה
שלום, פלמינל מורכב מאלגינט (אצה) בתצורת ג'ל. מתאים לפצעים עם רקמה נקורטית, הפעולה נעשית באמצעות הידרציה ואוטוליזה. דרמגרן מתאים לפצעים נקיים לקראת סגירתם. לגבי רקמה צלקתית, מומלץ ללחח את העור. ישנם המון תכשירים כגון: אוראה, אדרמה, לפיקאר ועוד שמתאימים למטרה זו. בהצלחה!