שאלה - ילד בן שנתיים:
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-3 שבועות החלה פריחה אדמומית סביב הפה ובאזור הסנטר. לא חל שינוי מאז בהיקף או בצורת הפריחה הילד מרייר ויש אדמומיות סביב פי הטבעת הרפאים הניחו שזו רגישות למזון כלשהן והתחלנו טיפול של טיפת פנסטיל ומשחת אפלומיצין כאמור במשך 3 שבועות לא חל שינוי כלל מה עשויה להיות הסיבה לפריחה ומה הפתרון? תודה (הילד לא משתמש במוצץ)
שלום, פריחה סביב אזור הפה והסנטר יכולה להתאים לדרמטיטיס (דלקת של העור סביב פתחים), עלולה להיגרם מרגישות לאלרגן כלשהו כגון: משחת שיניים, שימוש ממושך בסטרואידים ועוד. ציינת שבנך מירר, לכן יש לשלל גם זיהום של שמרים. ממליצה בשלב זה על תכשיר בשם ציקלפלסט של חברת "לרוש פוזה" וקרם דרמקומבין (המכיל סטרואיד ומרכיב אנטי פטרייתי). בהצלחה!