סבוראה בעפעף צד אחד בלבד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר', אני בת 40 והחלה לי סבוראה בעפעף בצד אחד. זה לא אסטטי, קבלתי סינטומיצין 3% כדי לשמן, אני משמנת ללא הפסקה, ואמנם זה לא מתקלף אך זה אדום ונפוח. יש משהו נוסף שאוכל לעשות? תודה מראש!
תחפשי בגוגל - קרם סבורם זה קרם צמחי ועדיף לך מסטרואידים זה הקרם הכי טוב בעולם לסבוריאה. תגיעי לאתר מחלות עור עם כל המידע
שלום, סינטומיצין הינה משחה אנטיביוטית ולא מתאימה לטיפול בסבוראה. סבוראה היא מחלה כרונית, מאופיינת בקשקשת דביקה באזור העפעפיים, צדי האף, מאחורי האוזניים. לעיתים מלווה באדמומיות ומעורבות של הקרקפת. הטיפול מגוון וכולל: חומצה סאליצילית, טיפול אנטי-פטרייתי, משחות סטרואידליות חלשות. בהצלחה!