פריחה בכפות ידיים וברגל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כל כמה זמן יש לי פריחה בכפות ידיים וברגל, הרופא מביא לי משחה סטרואידית וזה עובר.. עכשיו שמתי משחה וזה דיי עבר ואז יום אחד החזקתי קרח הרבה זמן כדי להרגיע כוויה שקיבלתי והפריחה חזרה. יכול להיות קשור? מחפשת את הגורם לפריחה... תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, פריחה המערבת את כפות הידיים והרגליים עשויה להיות מחלת עור דלקתית כגון: פסוריאיזיס, זיהומית(ויראלית או פטרייתית), אקזמה (שם כללית לדלקת של העור, ישנם סוגים שונים). ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון. בהצלחה!