פריחה בפנים עם קשקשים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 44+ בעבר היה לי פריחה בפנים עם קשקשים שעברה ועכשיו שוב חזרה עברתי טסטים של אלרגיה אך יצאו הטסטים שליליים מה דעתך מה זה יכול להיות ומה הטיפול תודה
זה נקרא סבוריאה ותזהרי ממריחת משחות המכילות סטרואידים של רופאי עור. תחפשי בגוגל - קרם סבורם זה הקרם הכי טוב בעולם לסבוריאה הוא צמחי ונמצא באתר מחלות עור מעולה
יש לך תופעה שנקראת סבוריאה תחפשי בגוגל - קרם סבורם זה קרם צמחי לסבוריאה הכי טוב שקיים בעולם את תגיעי לאתר מחלות עור ושם זה נמצא. אל תמרחי לעולם משחת מרופא עור המכילות סטרואידים זה יחמיר לך שלא תצאי מזה אחר כך.
שלום, תפרחת עם קשקשת בפנים יכולה להיות ביטוי של סבוראה, פסוריאזיס, אסתמה של העור ועוד. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון. בהצלחה!