ניתוח ביופסיה תאים אטיפים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 7 קיבל את תוצאת הביופסיה הבאה לאחר הסרת נגע בכף הרגל the epidermis composed of melanocytic cells with atypical features arranged in group and isolated לשאלתי 1)מהם תאים אטיפים, מהו הסיכון שבהם? 2) הומלץ על הרחבת הכריתה, מדוע אם הנגע כבר הוסר 3) מה טווח הזמן שצריך לעבור את הכריתה, והאם יש סכנה בעיכוב? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מומלץ על הרחבה בהקדם במידה והנגע לא הוסר בשלמות. בתיאור המפורט אמור להיות משפט המציין עם השוליים נקיים, במידה והשוליים מעורבים מומלץ על הרחבה. מדובר ככל הנראה בנבוס דיספלסטי ולכן הומלץ על הסרתו המלאה.