רואקוטן לזמן ממושך
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי רופא העור רשם לי רואקוטן 20 מג. אחרי חצי שנה ראיתי שהכל עבר לי והפסקתי ליטול. למרות, שהרופא רצה שאקח 10 מג אחרי חצי שנה, למשך עוד תקופה..כי פחד שיחזור לי בגלל שאין לי מחזור סדיר ובגלל זה הפצעים. נורא שהפסקתי ליטול?? האם לחזור לקחת 10 מג כמו שאמר?
שלום, מומלץ להגיע למינון המצטבר המומלץ (120-150 מ"ג/ק"ג). ממליצה לחשב את המינון שנטלת עד כה, במידה ונמוך מהרף הנמוך שציינתי מעלה ממליצה להמשיך את הטיפול בתרופה. ישנן גישות שונות, יש הנותנים מינון נמוך לתקופה ממושכת ויש הנותנים מינון גבוה לתקופה קצרה. בהצלחה!
מזה החישוב הזה ואיך מחשבים אותו?? לא הבנתי