חספוס קל על העור. רוצב לדעת מדוע
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שמתי לב שבזמן אחרון שיש לי חספוס קל על העור שלא היה קודם. זה לא משהו שנראה לעין אבל מרגישים על הגב וגם על הידיים.. מה זה יכול להיות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רושם כי מדובר בחררה, הידועה גם כפרחת חום. פריחה זו מתפתחת משנית להזעה מרובה, כפי שקורה במזג אוויר חם או לח. הפריחה נוצרת בעקבות חסימת בלוטות הזיעה בגוף. הזעה מרובה עלולה לגרום להצטברות הזיעה מתחת לעור ולהתפתחות גירוי ופריחה. הטיפול הוא באוורור של האזור המעורב וניתן למרוח תרחיף קלמין שמקל על הסימפטומים. בהצלחה!