סימני מתיחה/////////////
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רטויט על בסיס רטין A ואדפרין הם עם סטרואידים? יש להם תופעות לוואי? לכמה זמן מותר למרוח את המשחה? האם זה עם מרשם רופא? האם הם משפרות את סימני המתיחה?
שלום, מדובר בנגזרות שונות של רטין A ללא סטוריאידים. אדפרין קיים בצורת קרם או ג'ל והריכוז 0.1% , תכשיר זה גורם פחות לרגישות משמש. רטויט הינו על בסיס קרם והריכוזים הקיימים 0.05% ו 0.025% שניהם יעלים מאוד, הג'ל מומלץ בעיקר לאזורים שעירים. מומלץ להתחיל בצורה הדרגתית, תחילה 2-3 פעמים בשבוע. התופעות לוואי השכיחות הן: גירוי יתר ורגישות לשמש. ניתן למרוח אותן לקופה ממושכת יעיל בעיקר לסימני מתיחה בגוון אדום. בהצלחה!