תופעות לוואי משחות סטרואידים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הנני בן 25 בריא. עקב אלרגיה לדאודורנט קיבלתי משחה מהרופא עור למריחה ועקב כך נוצרו לי סימני מתיחה אדומים בכתפיים. הסימנים קיימים מספר שנים ולא השתנו. האם יש דרך לטפל בטשטוש הסימנים או העלמתם? אולי משחת קלוקוט תעזור...?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, במידה והגוון של הסטריות אדום ממליצה למרוח קרם על בסיס רטין A כגון: רטויט ואדפרין. לא ממליצה על טיפולי לייזר היות והשיפור אינו משמעותי. בהצלחה!
רטויט ואדפרין הם עם סטרואידים? יש להם תופעות לוואי? לכמה זמן מותר למרוח את המשחה? האם זה עם מרשם רופא? האם הם משפרות את סימני המתיחה?