עשיית קעקוע לפני או אחרי איזוטרטינואין.
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אפרת...אני אמור להתחיל טיפול באיזוטרטינואין 40 מ"ג פעמיים ביום אני שוקל 105 ק"ג ואני רוצה לעשות קעקוע בימים הקרובים ברגל. שאלתי היא כזאת האם אפשר לעשות קעקוע לאחר שימוש של שבוע באיזוטרטינואין או שעדיף קודם לעשות קעקוע ואז ישר להתחיל את הכדורים? כי קראתי שאיזוטרטינואין מחליש את העור וגורם לו להיות רגיש מאוד לפציעות וחתכים.
חל איסור לבצע קעקוע או הסרת שיער בלייזר עם הטיפול. ממליצה לדחות את ביצוע הקעקוע. כמו כן יש לבצע בדיקות דם אחת לחודש בתחילת הטיפול ולהיות במעקב רופא מטפל. באם יופיעו תופעות לוואי יש להפסיק את הטיפול ולגשת לבדיקת רופא. בהצלחה,