הפסקת שימוש במשחה סטרואידית דרמובט
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , אני הששתמשתי במשחה סטרואידת דרמובט קרוב לשנה עד שהתברר לי מרופאת המשפחה שזו היתה טעות נוראית. בהעור שלי התמכר לדרמובט וכל נסיון שלי לטפל באקזמה בתכשיר אחר מגיב בהחמרת התסמינים והקילופים. גם אם אני שמה קרם לחות רגיל ללא תמציות ריח העור שלי מגיב בהחמרה. איך אפשר להגמל מהמצה הזה שלא נגמר ואם יש דרך לתקן את הטעות הנוראית שעשיתי ? דרמובט זה רע . תודה מראש להתייחסות ממש לא יודעת מה לעשות. מיטל סהר.
דרמובט הוא תכשיר סטוריאדלי חזק מאוד ולכן לא מומלץ לשים אותו לתקופה ארוכה. מאוד חשוב לבדוק אותך, על פי האיזור והמחלה ניתן יהיה לבצע ירידה הדרגתית עם גמילה מהסטרואידים בשילוב של טיפול בתכשירים שאינם מכילים סטרואידים כמו פרוטופיק. יש לקבוע תור לרופא עור, בהצלחה