פטרייה בפטמה?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קודם כל תודה רבה על הזמן וההשקעה! היום בבוקר קמתי וגיליתי שמסביב לאחת הפטמות שלי יש אדמומיות קטנה (מחצית מהפיטמה, בצד אחד של הפטמה בלבד) , וזה שרף לי מעט. מה לעשות, ולאן ללכת? והאם זה טבעי בכלל לגברים, כי ממבט באינטרנט הבנתי שזה של נשים מניקות, דבר שאני ממש לא קשור אליו..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אודם בפטמה עשוי להצביע על דלקת ששכיחה אצל נשים מניקות. האודם מלווה ברגישות, חום מקומי. אבחנות נוספות הן אלרגיה ממגע, פטרת, אטופיק דרמטיטיס ועוד. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון וטיפול. בהצלחה!