פריחה וגרד בכול הגוף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני נוטלת קומדין קבוע ושבוע שעבר רופאת המשפחה נתנה לי כדור אנטיביוטיקה נגד דלקת בשריר היד, ברקסין . התרופה עשתה לי פריחה וגרד בכול הגוף שלא עוברת (גם אחרי שאני מקבלת תרופות פקסופנדין ופרדניזון כבר 3 ימים נגד פריחה) מה עליי לעשות ? איבדתי עיצות וזימון תור לרופא עור רק לנובמבר
לקריאה נוספת והעמקה
יש לפנות לבדיקת רופא עור דחופה, ניתן לקבל הפנייה מרופא משפחה. במקרים מסויימים תגובות לתרופות עלולות לגרום לפריחות מסוכנות ולכן יש ללכת להבדק על ידי רופא עור / רופא משפחה עוד היום. בהצלחה,
לא מצליחה לשלוח שאלה