salatac gel לקרקפת של תינוק
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת 3 וחצי חודשים וסובלת מאטופיק דרמטיטיס המלווה בקליפה של קשקשים ויובש גם בקרקפת. רופאת העור המליצה, בין היתר, על מריחת הקרקפת בסלטק ג'ל פעם ביום. כשלקחתי את התרופה מבית המרקחת הרוקח הופתע והמליץ לי לקבל חוות דעת שנייה שכן הג'ל הזה לא מתאים לתינוקות כל כך קטנים אך בכל זאת נתן לי אותו. אני לא יודעת מה לעשות.. האם מקובל למרוח את הג'ל הנ"ל לתינוקות בגיל הזה?
לקריאה נוספת והעמקה
זוהי חומצה סאליצילית 3% ואין מניעה להשתמש בתכשיר. מדובר בבעיה אסתטית בלבד, ולכן ניתן גם לא לטפל. ממליצה מאוד על תכשירי מוסטלה לסברואה של התינוק.