תרכובת גליקמן וחומצה גליקולית
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי מלזמה כנראה בגלל גלולות שאני לוקחת( כרגע לא יכולה להפסיק). ניסתי 3 טיפולי לייזר והבהירו טיפה. אני משתמשת כרגע בתרכובת גליקמן פעם בשבוע וחצי כי היא עושה לי כתם אדום בפנים שאח"כ מתקלף. השאלה שלי: האם אפשרי להשתמש בטונר של פיקסי שמכיל 5% חומצה גליקולית לפני, או שצריך לחכות כמה ימים אחרי שמרחתי את המשחה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
עדיף לא לשלב בין השניים, לרוב משתמשים בגליקמן בתדירות יותר גבוהה. ממליצה לגשת לייעוץ במרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב לקבלת ייעוץ והמלצות לטיפול במלזמה. ניתן לקבוע תור בטלפון 03-6972424 בהצלחה,